Nedräkning

måndag 14 november 2016

Lite inspiration behöver alla

Julstjärnor på Dollarstore.
Jag har gått och suktat på dessa i säkert en månads tid.
Sen fick jag se att Clas Ohlsson gör reklam för samma stjärnor
fast nästan 20 kr dyrare, härligt tänker jag och 
köper mina för 30 kr och sparar en slant.

Anledningen till att jag blir så till mig av dessa stjärnor är att vi har 
fyra katter som älskar att bita av sladdar och dessa
stjärnor går på batteri, toppen!


Jag såg i jag tror de var aftonbladet om en kvinna som bloggat om en julgransmatta 
som hon använt som badrumsmatta.
detta har orsakat stormning av Rusta som snabbt sålt slut på mattan.
Jag hittade en liknande på Dollarstore.


Lingonprydda textilier.

Jag älskar jultidningar!
Julgodistidningen var dyr men helt klart värd pengarna.
Jag hittade massa gott som jag vill göra till jul.
Jag tycker de är jättekul att göra julgodis.
Tyvärr blir de ofta så att jag gör mer än vad som går åt.
Jag ger bort mycket gott i klappar också så klart.




1 kommentar: